U lipnju 1999. godine tvrtku je preuzela grupa domaćih poslovnih ljudi koji su već bili aktivno uključeni u segment sporta. Pod vodstvom Andrea Tomata na funkciji predsjednika uprave nova tvrtka preimenovana je u Lotto Sport Italia S.p.A.
Fokus novih vlasnika bio je istražiti snagu branda - dinamizam, inovaciju, kvalitetu, talijanski dizajn i istinsku strast za sportom, spajajući rastuću pažnju i efikasnu uslugu prema kupcima.
Danas je performans segment naglašen u skladu s novom korporativnom misijom. Poseban naglasak je na obući i tehničkoj odjeći za nogomet i tenis podržavajući globalno liderstvo Branda sa proizvodima koji su na samom vrhu inovativnosti i dizajna.
U skladu s proizvodnjom, tehničkom i dizajnerskom znanju razvija se ideja za mušku i žensku odjeću za slobodno vrijeme te obuću inspiriranu sportskim imidžom i pažljivim izborom materijala, boja i krojeva.
Tehničko donje rublje, posteljina, proizvodi za njegu tijela, čarape, naočale i satovi s logom Lotto-a također se proizvode i distribuiraju od strane ovlaštenih tvrtki.
Filter by:
Clear All